onsdag 27. juni 2012

Sommerhekling:)

For meg er sommeren ein ypperlig tid til å hekle! Er så greit med småprosjekter i varmen. I år tok eg med meg ein haug med restegarn. Skal bli grytekluter og kjøkkenkluter og kanskje noken andre småting:)

 

Lurer litt på kva eg egentlig har hekla her...:) jaja. Det føles uansett veldig godt å bruke restegarn.

I morra skal eg vise eit par restegarngrytekluter dersom eg klarer å få bildene over på i paden...:)

Tusen takk for fine kommentarer på brudekjolen min forresten. Veldig koselig!

( eg måtte visst berre ha med eit blomsterbilde i dag og...:) Denne peonen er fra mamma og papa sin hage)

Ha ein flott dag videre!

 

 

 

 

1 kommentar:

  1. Helt enig! Sommerhekling er veldig fint, og jeg er også fan av restegarnbruk;-) Er underveis med noen grytekluter her òg:-) Fine farger du hekler med der!

    Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)