søndag 2. september 2012

Skappel-genseren


For eit par veker sidan fikk eg med meg den voldsomme Skappel-trenden som har kommet inn i strikkeverdenen. I Oslo og omegn er det utsolgt for Skappelgenser garn, men heldigvis var det meir igjen her oppe i nord:) Så eg gikk til innkjøp og satte i gang. For er det ein strikketrend der ute, vil jo sjølvsagt eg være med på den:)



Veldig lett genser å strikke. Denne klarer virkelig alle som kan strikke rett og vrang:)
Oppskrifta finner du her.

Veldig deilig genser å ha på og! Varm og god. Og garnet er superdeilig!  Mjukt alpakka garn er herlig:)
( hm.. ser no at det ikkje var så fint med treningsbukse under genseren.. pyttpytt...)


Ellers så nyter vi sola i dag! Veldig deilig! Trur eg må lage meg ein iskaffe no...:)
Fin søndag til alle som stikker innom!

1 kommentar:

  1. Fiiin! Eg har vore ferdig med min en stund men mangler å sy sammen under ene armen. Og det får eg liksom aldri fullført..... Men din var kjempefin! Kanskje eg også må strikke en i originalgarnet.

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)