fredag 21. september 2012

Skappel-genser "mini"





Eg har virkelig kommet på Skappel-genser kjøret.... Denne gangen var det Eira sin tur til å få seg ny genser.


Denne er strikka i Pickles 3 tråds abuelita garn og Pickles Silk mohai. Liker kombinasjonen!


 Dette er eit av mine mange restegarnprosjekter for tida. Og som vanlig  blei det for lite garn.. Heldigvis hadde Pickles meir Silk Mohair igjen, så det ordna seg:)

Oppskrifta til denne genseren finn du her

Ønsker alle ei fortreffelig helg!


7 kommentarer:

  1. Du lager så utrolig mye fint altså, i m p o n e r t

    SvarSlett
  2. Like veldig godt den gjennomførte, nonchalante poserings-stilen til ho Eira:) Akkurat som om ho late som ho ikke vet at ho blir tatt bilde av!

    SvarSlett
  3. Hei! Hvilken størrelse strikket du? Og hvor mange nøster? Fant ikke info på Marias side heller. Kjempe fin genser! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Det er størrelse 2-3 år, men syns kanskje den er litt liten i størrelsen.. Pinne nr.5 trur eg.. Brukte 1 og 1/2 nøste med Pickles silk mohair og under et nøste med PIckles 3 tråds abuelita:)
      Lykke til med strikkinga:)

      Slett
  4. Tusen takk for raskt svar! Da skal jeg bestille med garn med en gang! :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)