tirsdag 18. mars 2014

13 i 2013!


Eg må inrømme eg fekk ganske sjokk då eg tilfeldigvis telte over antall strikkagensere til meg sjølv, strikka i 2013. 13 stykk! Eg har visst kun levd i en fantasiverden der eg sjølv trur at eg strikker mest til andre og at eg ikkje strikker så mykje til meg sjølv... Så feil kan man ta..



Ein skulle kanskje tru at eg no har nok strikkagensere. Men eg trur nok ikkje eg klarer å stanse produksjonen til meg sjølv enda. Er jo så utrulig mange flotte strikkaplagg der ute som man berre må strikke;) Om det blir 14 strikkaplagg til meg sjølv i 2014 tviler eg på, men nokre plagg blir det heilt sikkert:)


7 kommentarer:

  1. Det er jo heeelt greit å lage 13 stykker når det er så mye FINT! Utrolig flotte plagg, altså. Jeg er på utkikk etter "den perfekte enkle strikkejakka", tips mottas med takk :-)

    SvarSlett
  2. Så mye flott:D Og det er bra å lage ting til seg selv, det er da jammen du som strikker:P Lekker garderobe! Og for en fin hvit kjole, brudekjole? Nydelig mønster på kjole:)

    Ingrid; Krasj cardigan fra pickles eller scarlett fra drops? Masse masse på ravelry da gitt:P Blir jo helt gal...vil ha alt i garderoben NUH!

    SvarSlett
  3. Hvorfor stoppe nå, når det er så mye fine jakker som venter på å bli strikket?

    SvarSlett
  4. Tusen takk:)
    Eg har og vore på jakt etter den perfekte strikkajakka lenge. Vanskelig å finne det perfekte mønster.. Men har faktisk ein knæsj cardigan på pinnene, kanskje viser den seg å være den perfekte jakka??:)
    Martine; det er brudekjolen min på bildet:) er og veldig glad i mønsteret på kjolen. Den er forøvrig kjøpt på Fretex:)

    SvarSlett
  5. ...en imponerende strikkeproduksjon! Den grønne genseren med flettemønster på armen likte jeg godt, både på grunn av fargen og lengden! Nydelig brudekjole :)

    Ønsker deg ei fin helg!

    SvarSlett
  6. 13 gensere på 1 år! Det blir litt mer enn 1 i mnd. Du må virkelig være en racerstrikker! :D

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)