mandag 17. mars 2014

Flettegenser til min mann


 Endelig blei denne genseren ferdig. Må innrømme at det var eit lite slit å strikke denne, men jammen var det verdt det likevel! Både eg og mannen er veldig fornøgd med resultatet. Og når 5 åringen kommenterer heilt uoppfordra " å, så fin genser du har på i dag pappa!" er det ganske stas:)

Mønsteret til denne genseren er fra nøstebarn sitt nye mønsterhefte. Garnet eg har brukt er babysilk fra du store alpakka. Eit fantastisk deilig garn!

Her i nord er det som bildene viser eit heilt fantastisk vær om dagen, så no må eg berre ta med meg Agnes ut og nyte sola!
Ikkje værst å være i barselpermisjon i slikt vær!
Ønsker alle ein flott dag!

3 kommentarer:

  1. Hei, Sigrid!

    En imponerende flott genser i en alldeles nydelig farge!! Tror aldri jeg kommer til å strikke et såpass krevende prosjekt, men jeg blir uansett inspirert :) Den heldige eieren ser i grunnen ganske fornøyd ut også!

    Nyt barselpermisjonen :)

    Liv Iren

    SvarSlett
  2. Virkelig en flott genser!
    Skjønner godt du er fornøyd med denne.

    SvarSlett
  3. Så utrolig fin denne ble. Kan godt skjønne at den var et slit å strikke, med alle de flettene! Godt gjort at du orka det!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)