fredag 29. juni 2012

Puslespill fra 13

I dag hadde vi ein særdeles regnfull shoppingdag i Tønsberg. Så mens mann og barn søkte tilflukt på biblioteket, gikk eg på shopping i regnet. Heilt greit for meg! Eg kunne lage søledam av dei oppvridde sokkene mine og buksa var våt til knærne, men det var verdt det!

Mitt mål for Tønsbergturen i dag, var at eg ville innom ein butikk eg har lese om. 13 heiter den. Og butikken levde opp til forventningene mine. Kjempekoslig butikk! Eg kunne sikkert kjøpt alt dei hadde om eg hadde hatt ubegrensa plass i kofferten, og kanskje eit par nuller til på kortet...:)

Dersom du har lyst til å lese om 13, gå inn på www.13tretten.blogspot.com
( beklager at eg ikkje lager direkte kobling til bloggen, men har ike funne ut korleis eg gjer det fra i paden...)

Men eg klarte å begrense meg til dette puslespelet. Syns det var så koselig!

Puslespelet skal være med videre på vår norgesturne, så derfor sydde eg denne posen. Er vi heldige klarer vi å bevare alle brikkene:) Stoffet er kjøpt på panduro. Der var det salg i dag:)

Etter eit loppemarked her på Tjøme reiser vi videre til Porsgrunn i morra. Har hatt supre dager her! Tjøme er ein super deilig plass!

No ser vi fram til fleire fine dager i Porsgrunn!

 

 

 

2 kommentarer:

  1. SYdde du pose på ferie? Snakk om sydame. Puslespillet var helt nydelig:)
    Kos dere videre :))

    SvarSlett
  2. 13 er helt herlig, ja! Utrolig at du klarte å begrense deg til kun puslespillet. Godt gjort:-) Håper dere har noen herlige dager videre!

    Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)