tirsdag 19. juni 2012

Litt forandring i stova:)


Har lenge tenkt på at eg skulle male hjørneskapet. Det har hatt sammme farge i 10 år så eg syns det var på tide med forandring!
Men fargevalget var vanskelig! Malte det først heilt gult, men det passa ikkje. Gulfargen blei altfor dominerande og tok heile rommet. Bestemte meg så for å male det kvitt i stedenfor, men etter at dørene fekk eitt strøk med kvitmaling syns eg faktisk at dette blei litt stilig, så derfor blir det slik ei stund iallefall.

Mitt langsiktige mål er å pusse ned heile skapet. Men det er sikkert 5 strøk med maling, så det vil nok ta ei halv evighet... Spørs om eg klarer å få gjort det med det første...:)

Før og etter...:)



I går kjøpte eg nytt teppe! Hurra! Strikketeppe. Digger det! Kjøpt på Fargerike om noken lurte:)


Veit ikkje om eg er superfornøgd med skapet, men det er uansett gøy med litt forandring!


1 kommentar:

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)