søndag 24. juni 2012

Sommerferie!

No er det sommerferie! Deilig! Hadde ein super tur til Harstad, og no er vi i full gang med pakking til ferien.
I morra reiser vi til Tjøme. Vi skal på skikkelig rundreise i år. Først Tjøme til mine foreldre. Deretter til Porsgrunn til Brynjars foreldre. Så ein tur til London ( uten unger:)). Der skal vi sjå utstillinga til min flinke fotograflillebror. Han kom i finalen i google photographi prize og stiller ut bilder på Saatchi museet i London. Det må vi jo få med oss:)
Deretter Bergen, så hyttetur i Florø og til slutt til skal vi på vår hytte i Jølster.  Jølster er ein heilt fantastisk plass kor eg vokste opp.
Her er Jølster i høstdrakt:) Ein virkelig vakker plass!

Ein måned på feire er litt slitsomt å pakke til merker eg, men det skal nok gå:)

 Ettersom eg ikkje blei ferdig med sommerklea eg hadde tenkt å bli ferdig med, tar eg likegodt med meg dei uferdige sommerklea og syr og strikker dei ferdig hos mamma og pappa:)
Egentlig like greit at eg ikkje blei ferdig, alltid kjekt med litt å ha litt prosjekter med på ferie.



Ønsker alle ein flott sommer!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)