søndag 3. mars 2013

Fornying av kontorkroken



Denne veka har vi hatt fornya kontorkroken vår. Den enorme skrivepulten er kasta ut og inn har det kommet ein egensnekra skrivepult istaden. Veldig fornøgd!
Skrivepulten er inspirert av spisestuebordet til mrs.hardy. Vil du sjå framgangsmåten kan du gå inn her

 Då skrivepulten var ferdig og på plass, var lysten stor til å fornye enda litt meir. Derfor hinta eg frampå til mannen om at det kanskje kunne vore fint om vi hadde bytta ut dei håpløse kott-dørene med nokre skyvedører i samme stilen som skrivepulten.
Hadde ikkje forventa noke respons på denne fantasien, men det fekk eg faktisk!
Han satte spoenstreks i gang med å finne ut korleis man kunne lage skyvedører sjølv, og etter to dager med intens jobbing, var herligheten på plass.

Eg er veldig imponert! Og superfornøgd med resultatet av dørene. No kan vi endelig komme inn til kottet på ein skikkelig måte! Herlig! ( no gjelder det berre å sortere alt det som var stua inn der fra før..:/)

Tusen takk til handymanen min som oppfyller mine interiørfantasier på ein så bra måte!


Før:

Etter:

1 kommentar:

  1. Det ble kjempefint! Så praktisk med skyvdører! Flott å ha handymann i hus!
    Av og til er det bre de små endringer som skal til, før at man føler at man har et nytt rom!
    Hilsen Ingrid

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)