onsdag 27. mars 2013

Nytt bilde og ny strikkeinspirasjon


 Min lillebror er fotograf og tar fantastisk flotte bilder. www.kyrrelien.com
Dette bildet kom på veggen i går, og eg er meget fornøgd!
Ekstra gøy ettersom bildet har ein litt spesiell histore for meg. Bildet er framkalt hos japan photo.




Historien bak bildet. ( For spesielt interesserte..:))

Min lillebror sykla i fjor sommar Norge på langs. Frå Nordkapp til Lindesnes. Eg var så heldig å få være med på den første etappen fra Nordkapp til Tromsø.
For ca 7 år sidan sykla eg sjølv frå Nordkapp til Lindesnes, så det var stas å sykle denne første etappen igjen.
Dette bildet er tatt på vei fra Honningsvåg til Nordkapp. Dette skulle være ein lett oppvarmings-etappe til den lange sykkelturen med tung oppakning vi skulle ut på. Kun 6 mil tur/retur Nordkapp-Honningsvåg. Bagasjen låg på hotellrommet, så dette skulle bli ein flott og grei tur!
Vi skjønte ganske rakst at dette ikkje blei ein så veldig enkel etappe likevel.. Denne strekningen er nemlig veldig vindutsatt. Det hadde eg visst heilt glømt.
Det var tidenes lengste 3 mil. Vinden jobba mildt sagt imot oss.. Trur vi hadde ein gjennomsnittsfart på under 10 km/t. Vanvittig slitsomt. Og ganske skummelt.
To ganger klarte vinkasta å hive meg av sykkelen.
Men vi kom oss heldigvis fram til Nordkapp, slitne og forslåtte. ( iallefall eg)
Så det blei nok med 3 mil den dagen, vi tok taxi tilbake:)
Heldigvis gikk resten av sykkelturen Tromsø veldig bra!




 Ellers så koser eg meg i påska med min nye strikkebok og strikkeprosjekt( Røyk på ein smell i forhold til garnshoppestoppen København.. jaja:)
Dette er ein fantastisk vakker strikkebok. Nydelig bilder og fantastiske oppskrifter!

Dette er trøya eg held på med no. Syns den er så fin! Men den tar en evighet å strikke:) Boka kan kjøpes her.

Håper alle har ein flott påske!

1 kommentar:

  1. Du verden så spreke dere er! Et kjempefint bilde, og en flott historie bak. Skjønner godt at du ville ha det på veggen!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)