mandag 25. februar 2013

Restegarnprosjekt nr.2 er ferdig!


Endelig er teppet ferdig!
Dette er virkelig eit heilt supert restegarnprosjekt! Særlig om man har masse litt dårlig garn som berre har blitt liggande. I dette golvteppet har eg brukt alt slags garn. Ull, bomull, syntetisk, alt i ein flott miks:)


Eg har hekla vanlige fastmasker, pinne nr.7 og for det meste 4 tråder samtidig. Teppet er blitt fast og fint på denne måten.


Teppet er eit skikkelig garnsluk. Har ikkje snøring på kor mykje garn som er gått med men det er ein del:)

Ønsker alle ein flott mandag!

5 kommentarer:

  1. Så flott det ble! Sikkelig fargerikt, tykt og Fint! Du er kjempeflink! Koselig jenterom! Kjempefint sengeteppe! Har du laget det også?
    Ha en fin kveld!
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Sengeteppet hekla min bestemor til meg då eg var lita. Veldig glad i det teppet:)
    Sigrid:)

    SvarSlett
  3. Digger alle restegarnprosjektene dine :-D dette så utrolig kult u :-D gleder meg til å se fler prosjekter :-D

    SvarSlett
  4. Kjempe flott :) Er kjekt med slike prosjekter når garnlageret skal minke :)
    Ønsker deg en flott dag!

    SvarSlett
  5. Fint!Skikkelig fargerikt og en fin måte å bli kvitt restegarn på :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)