mandag 7. mai 2012

Nytt møter gammelt

 

 Ja, kvifor ikkje bli med på enda en utfordring?  Kan jo ikkje skade, sjølv om det er litt skummelt...  Men eg syns utfordringa til nib var så fin, så derfor hopper eg uti det. Det viktigste er jo å delta:)

Utfordringa heiter "nytt møter gammelt".  Kjempegøy utfordring ettersom det er mykje gammelt som møter iallefall litt nytt her i huset.
I dag tenkte eg igjen å vise fram spisebordet, stolene og stæsjet rundt.

Bordet er fra 50 tallet ca? Fant det under "gi bort" på finn. Pussa det ned og lakka om. Digger gi bort på finn!

Stolene har eg vist fram før. Desse er kjøpt i ein antikvitetsbutikk. Dei har eg trekt om med eit stoff fra designers guild. Er veldig fornøgd med dette trekket:) Stolene blei som nye med nytt fint stoff!

Hjørneskapet er gammalt. Usikkert opphav, men eg fikk av mamma og pappa. Det hadde stått ubrukt i kjelleren i ein del år. Har egentlig lyst til å gi det eit strøk maling, men det har berre blitt med tanken....

Ny vase fra iittala
Ny kopp fra wik&walsøe. Min nye yndlingsserie...Ønsker meg det store vasen..sukk, den er så fin..
Gammel hekla duk. Usikkert opphav...



                                                             Sølvskjeer i nye glass.
                                     Gammel arva kopp med særdeles stor affeksjonsverdi.
                                            Nye keramikkmugger fått i bryllupspresang.


Så dette var altså mitt lille bidrag til nytt møter gammelt. Vil du sjå andre bidrag kan du gå inn her


2 kommentarer:

  1. Jeg liker godt fargene på kjøkkenet ditt. Du har mye fint :)

    SvarSlett
  2. Min første tanke var at dette minnet meg om mormor! Og DET er et kompliment, altså :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)