fredag 10. februar 2012

Ny strikkeinspirasjon

 I dag tok eg meg den frihet å bruke mastercardet til å kjøpe meg litt ny strikkeinspirasjon. Det er vel lov?:)

Og eg er glad eg gjorde det. Fantastisk bok! At det er mulig å strikke sånne kule dukker. Fasinerande!
Klør i fingra etter å sette i gang!
No gjelder det berre å velge kva slags dukke eg skal begynne med. Vanskelig.. Alle er kjempefine!

Spurte Signe om råd til dukkevalget.
" Men, mamma, du kan jo berre strikke alle sammen! Det går jo an!"
Så sant så sant, men litt vel ambisiøst kanskje..:)


Boka er det Arne og Carlos som har laga. Dei fantastiske strikkeguruene som også står bak boka, Julekuler.
Boka Strikkedukker kan du få kjøpt her.

Ha en fin fredagskveld!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)