mandag 20. februar 2012

Leikeinnvasjon

Eg skjønner virkelig ikkje kor alle leikene til jentene kjem fra...
 Kvar ettermiddag kjem leikene fram, innvaderer huset vårt og tar opp all plass. Det er leiker overalt. Over heile golvet, i sofaene, på badet, spisestuebordet og tilogmed på kjøkkenbenken klarer leikene å erobre plass..
Merker at eg gleder meg til den tida når jentene har leikene sine på rommet sitt og kan leike stille og fredelig med dei der inne.
Men det er kanskje en ønskedrøm.. Leike stille og fredelig på rommet liksom??
Jaja, men inntill videre har hadde vi behov for meir oppbevaring. Etter inspirasjon fra interiør drops satte eg hjul på denne kassa. Og no fungerer den utmerka
som leikekasse.
Tenkte først å male den, men eg får det ikkje heilt til.
Liker det rustikke utrykket, og ikkje minst det trykte årstallet og skrifta på kassen.
Så den får bli som den er no:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)