søndag 22. april 2012

Familiebilder med ny vri

Det er mange fine ting med blogglandia. Noke av det er liker best er at eg får så masse inspirasjon. Fantastisk! Det er så mange flinke folk der ute som lager så utrulig masse fint! Eg lar meg imponere og inspirere kvar einaste dag:)
Desse bildene eg no har laga har eg fått fra bloggen lidenskapelse Vil du sjå korleis dess bildene er blitt til kan du gå inn her.



Veldig gøy å prøve ut nye ting!Denne måten å overføre bilder til lerret heilt nytt for meg:) No gjenstår det berre å finne ein fin plass til bildene. Trur dei egner seg bedre på veggen enn på golvet....:)

Håper alle nyter siste rest av helga!


1 kommentar:

  1. Tack för att du tipsade om det här!
    kramar från din kusin.

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)