torsdag 22. mars 2012

Dåpsdagsgave til Eira

I dag fant eg denne gaven i postkassa.
Spennande!

Det viste seg å være fra Eira sin fadder, Cissi som huska dåpsdagen, og hadde sendt dåpsdagspresang:) Tenk det! Eg har ikkje tenkt over at den datoen hadde vært engang...
For en bra fadder!
Og for en fantastisk gave. Ho har laga Eira sin egen kokebok. Eg syns den var heilt super!!

Boka er kledd i voksduk. Det er jo heilt supert når det sikkert blir en del søl på kokeboka  etterkvart.
( Signe skulle absolutt passe på boka mens eg tok bildet:))
 Der det står Eiras oppskriftbok har ho printa ut dette på et spesialstoff. Veldig stilig!
 Denne oppskrifta må prøves ut snart:) mmmm...
Tusen takk Cissi!! Trur eg blei minst like glad for gaven som Eira:)
I morra skal eg vise fram gaven Eira fikk i posten forrige veke. Er virkelig gavedryss i postkassa for tida:)

1 kommentar:

  1. Herlig! dette minte meg på at jeg kankskje burde bli en flinkere fadder. Utrolig smart med voksduk på framsida

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)