tirsdag 27. mars 2012

Blå trend??

Etter lang overveing av kva slags farge vi skal ha på den ene veggen på det nye rommet vårt, endte til slutt valget på blå. Ettersom rommet skal være en "relaxing lounge" , var det jo egentlig heilt sjølvklart at det måtte bli den beroligende fargen blå:)

Eg hadde sett for meg en ganske mørk blåfarge med grått i... Fargen stod heilt klart i mitt hode, men å finne den i butikken, var veldig vanskelig. Kjøpte feil to ganger... er ikkje heilt fornøgd enda heller, men det får berre gå...:) Det blir sikkert bedre med to strøk!

Eg var heilt sikker på at det å male rommet blått, var orginalt i disse grønne tidene.. Men nei. Her om dagen fikk eg bonytt i postkassa, og gjennomgangsfargen i bladet er uten tvil blått!



Så enten har eg  fått blåe påvirkninger inn gjennom underbevisstheten, eller så er eg rett og slett forut for trendene. Og det er nok det siste som er rett!...eller..

Håper iallefall at det blir bra til slutt:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)