lørdag 28. januar 2012

Konserttopp

 Plutselig innsåg eg at det gamle konserttoppen eg har brukt, var blitt gammal, utvaska og faktisk ganske stygg...På tide med utskiftning!
Og det er faktisk ikkje så lett å finne egna konserttopper i butikkene.  Dessuten er det et tiltak å gå rundt i butikker for å leite etter konserttopper..
Derfor var det et meget bra tidspunkt å sy en egen:)
Mønsteret fann eg i boka Made by me, og har navntet Jippi-Romantica-oh-Yes-blusen.
Veldig bra navn:)
Ho som har desinga mønsteret har bloggenwww.jippiyes.blogspot.com

Bortsett fra at det blei litt stresssying,( måtte ha den ferdig til konserten som var i kveld..) var det arti å sy denne toppen.
Og eg syns den blei ganske fin!




2 kommentarer:

  1. Veldig fin! Du kan godt sy en til meg og altså:)

    SvarSlett
  2. Og en til meg !:) den var fin altså !

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)