tirsdag 14. mai 2013

Boyflettegenser!








 Er kjempefornøgd med den nye boyflettegenseren min! Enda ei fantastisk oppskrift fra Pickles!
Dette er virkelig ein genser man kan flytte rett inn i:)
Og er veldig fornøgd med fargevalget, er så deilig å ta på seg klær med andre farger enn det eg vanligvis bruker.

 Ettersom eg prøver å bruke opp litt restegarn og garn eg har liggande, blei det eit litt anna garn enn oppskrifta.
Har brukt Pickles Tweed og drops alpakka. Funker fint. Billigere og:)
Mønsteret til denne genseren finn du her



 Ønsker alle ein fantastisk ettermiddag og kveld!


2 kommentarer:

  1. Skjønner godt at du flytter inn i den genseren der! Så mange, fine og herlige fletter! Elsker flettemønster! Flott grønnfarge til deg !
    Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  2. Knallflott genser, du er jammen meg en reser med pinnene ;)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)