tirsdag 16. april 2013

Sommerkjole

 Signe hadde eit ønske om å få ny sommerkjole. Den skulle være rosa. Eg fikk derfor ei god unnskyldning til å sitte ved symaskina ei stund. Veldig trivelig. Symaskina har nemlig ikkje vore så masse i bruk i det siste... Men no når sommersesongen snart er her tipper eg den blir brukt meir aktivt:)



Eg blei faktisk veldig fornøgd med fasongen på denne kjolen. Ofte blir halsåpningen enten litt for stor eller for liten. Men denne gangen klarte eg det på første forsøk:)Hurra!

Ønsker alle ein finfin tirsdag!

2 kommentarer:

  1. FIn fin kjole og søt jente!! Hurra for sol og varme, håper det kommer snart ;)

    SvarSlett
  2. nydelig kjole. ikke rart denne jenta danser og er fornøyd.


    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)