søndag 18. november 2012

Kaos og kos



 Men mest kos!
I dag har vi hatt innedag. Været var grått og eg er aleine med jentene denne helga, så innedag var fristande..:) Sitte i godstolen heile dagen med ein kaffe å berre strikke! ..eh....Var jo lov å drømme:)


Eit av dagens prosjekt var kanelboller. veldig stas for jentene !Men dei ville ikkje heve.. Kjedelig. Men då dei var nystekte smakte dei godt likevel!



Vi har både mala og hatt juleverksted i dag! Koselig kaos!


Og eg fikk faktisk strikka litt. Min nye strikkedille er selbuvotter:)




Og ferdigstilt kjole!.. Stoffet er fra ei gardin kjøpt på loppis.

Og no er endelig jentene i seng, så då det berre å prøve å rydde opp etter dagens utfoldelser ...Puh..

Ha ein flott søndagskveld!
No skal eg sitte å strikke og sjå på tv resten av kvelden! ( etter at eg har rydda bittelitt...)


1 kommentar:

  1. Så herligt å sjå at kreative småjenter sette spor hos andre og - slik ser det nemlig ut her i huset også etter 18 minutt med leik!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)