lørdag 25. februar 2012

Velkommen til verden Jacob.



For to dager sidan kom det ein nydelig liten baby til verden og eg har blitt tante på nytt! Det er veldig stas! Eg har lenge tenkt at eg skulle lage et eller anna til den lille babyen, men har utsatt det i god tro på at han sikkert ville drøye med å komme ut. 
Men neida, han kom ut ca 10 dager før termin. Det var det som skulle til. Eg fikk fart på sysakene, og sydde min aller første bamse.
Ser no at eg har glømt å sy munn på den stakkars bamsebjørn. Det bør eg kanskje gjere før eg overleverer han:)
Bortsett fra manglende munn er eg ganske fornøgd med bamsen. Han er litt asymmetrisk noken plasser, men det får heller berre være.
han er no søt likevel:)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)