torsdag 12. april 2012

Pallebord på nytt rom:)

Det nye rommet er fortsatt ikkje heilt ferdig... Men eg klarte berre ikkje å vente. Måtte sjekke ut korleis pallebordet tar seg ut på rommet.



Min mann seier eg er det mest utålmodige menneske som finnes. Og eg kan være enig, når det gjelder visse ting er eg temmelig utålmodig...:)



Eg blei faktisk ganske fornøgd med pallen min. Syns den er fin. Min mann er ikkje heilt enig... men  trur han berre må bli vant til det, så blir han nok glad i pallebordet han og!



DIY: pallebord:
Du trenger: en pall, sandpapir, fire hjul, evt maling.
Eg har brukt 1/4 pall.
Slik gjør du:
-Sag til pallen
-puss så lenge du gidder
-evt. mal
-sett på hjul.( mine hjul er kjøpt på Jula)
Ferdig:)

Ha en fortsatt fin kveld!


2 kommentarer:

  1. Ah, det ble jo kjempefint:-) Veldig fin farge på bordet! Blir spennende å se når dere etterhvert er ferdig med hele rommet:-) Jeg kjenner meg forresten igjen i den utålmodigheten;-)

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Hei så kjekt du klikket innom meg!! Legger meg til som følger her hos deg. Her var jo både litt hobby, hverdag og litt familie, det er slikt som er kos å lese!!

    Flott bord!!

    Natta!!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)