tirsdag 17. april 2012

Penny Pingvin

 Symaskina mi har stått og støva ned ei stund no, men i går fikk eg endelig brukt den igjen.
Og fram kom denne Pingvinputa.. Ho ser kanskje litt rar ut, men ka gjer vel det?:) Dessuten ser den kanskje meir ut som eit kosedyr enn ei pute...
Men det er ei pute altså:) Dette skal bevises når eg med denne puta blir med i fabelaktig sin utfordring denne måneden. Utfordringa heiter: favorittpute.
 Om dette er min virkelige favorittpute er eg ikkje heilt sikker på, men syns likevel at Penny Pingvin skal få lov til å delta. ( Har nemlig ingen andre puter som kunne egna seg bedre, og det er gøy med utfordringer:))
Vil du sjå andre fine puter kan du gå inn her.


P.S  Tusen takk for alle supre kommentarer eg har fått på dei siste innlegga mine! Det gjer meg så glad:)

2 kommentarer:

  1. Så søt Penny Pingvin!! Gøy med puter som skiller seg ut!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei søte deg!
    Så utrolig kjekt at du deltar inne på min utfordring:)
    Puta du viser er herlig, såå søt!

    Fin helg!
    Fabelaktig

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)