mandag 2. april 2012

Påska del 1

Fine påskeblomster mot knallblå himmel=herlig!

Tur halvveis opp på Slettind.. Slettind er eit fjell vi ser fra kjøkkenvinduet vårt, og har vore min mann sin drøm å gå opp på lenge. Men...

Kroppen og utstyret mitt var ikkje heilt på topp, så då kom vi ikkje heilt opp gitt.. Dessuten var det kjedelig å gå så langt før vi kunne begynne på oppstigninga. Må innrømme at motivasjonen brast før vi liksom var begynt. Dårlig utganspunkt... Neste gang må eg få et helikopter til å fly oss inn til der oppstigninga starter. ( ønsker meg sjølv lykke til med den oppgaven..!)
                                            Her går det jammen treigt med meg...

                                  Men det var supert vær, og det var deilig å få sol i fjeset:)

Ellers:
Supert vær i Tromsø. Har i dag hatt en herlig dag i akebakken , der det og blei tid til ein bitteliten langrennstur for oss store:) Denne gangen med bra utstyr og super motivasjon:)


Og vi er i gang med siste innspurt på det nye rommet. No er det kun lister og elektriker som gjenstår. Snart kan vi begynne å innrede. Gleder meg masse til det:)


Ha en fortsatt god påske alle sammen!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)