onsdag 29. februar 2012

Mislykka Pippi-prosjekt

"Neeeeeeiiiii! Æ vil ikke være ho Pippi likevæl, Æ vil være prinsesse.
Ei prinsesse med skjørt og vinger og krone sånn at æ kan danse rundt og rundt og rundt og rundt..!"
" Men du kan jo danse i Pippikostymet og"
" Æh? Nei det går jo ikke an!"

Og med det tapte eg den kampen. Blei ingen Pippi på karneval i år gitt... Vi har ei meget sta treåring, skulle eg prøvd å få på ho denne pippikostymen, hadde heile karnevaldagen blitt ødelagt for ho. Og det var det virkelig ikkje verdt.
Det er jo karneval til neste år og!

Eg prøvde igjen i dag.
" Signe, kan du være så snill å ta på Pippikostymet, slik at vi kan ta litt bilder?"
" Å, ja! Det kan æ! Men mamma, da vil æ heller være prinsesse!"

Eg ga opp nok en gang.
Derfor blei Eira offer for mitt Pippikostyme istedenfor.
Ei litt forundra ettåring gikk med på at få på seg et altfor stort pippikostyme..
Og bildene blei så som så....


 Heldigvis var dette pippipriosjektet et meget enkelt prosjekt. Brukte vel en time på å sy det, og det var moro å sy, så heilt forgjeves var det ikkje:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)