tirsdag 28. februar 2012

Fabelaktig utfordring

Dymo er en fantastisk liten maskin! Kven skulle vel tru at det kunne bli så gøy å merke ting? Etter at eg fikk en dymomaskin i hus for eit par veker sidan, er det en god del ting som har fått en omgang med dymoen. Og fleir ting skal nok få sin tur med dymoen og:)
Gjennom pigesind sin flotte blogg, fant eg  ut av dymoutfordringen til den fine bloggen fabelaktig.
Som nyfreslt dymobruker, er det jo berre å henge seg på denne utfordringen!
Her er noken bilder fra mitt dymofiserte hus:)

                                                          
 Med Dymo på do




Gå inn på her for å sjå fleire flotte bidrag til utfrordringa.

1 kommentar:

  1. Herlig at du deltar inne hos meg :)
    Nydelig bidrag!

    Ønsker deg en finfin fredagskveld, her er cavaen poppet og jeg har inntatt hjørnet i sofaen med Nala og mannen.
    Klem og smil

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)