søndag 27. januar 2013

Hekla jakke til mannen


 Før jul såg Brynjar ei jakke han kunne tenke seg . Jakka var dyr og av akryl. Så då var det uaktuelt å kjøpe den.
Han spurte derfor om ikkje eg berre kunne hekle ei slik jakke til han.
Eg var litt skeptisk, men det kunne jo ikkje skade å prøve..


Eg fikk bilde og mål av jakka, så då var det berre å begynne..
Etter en del prøving og feiling fann eg ut at eg kunne hekle halv stav i bakre løkke. Dermed fekk eg litt av den stripeeffekten butikkjakka hadde.

Då eg først kom i gang, gikk det faktisk veldig fort å hekle denne jakka.
Dobbeltråd drops alpakka og heklenål 4.


Dette er jakka eg tok utgangspunkt i



Ønsker alle ein flott søndagskveld!

4 kommentarer:

  1. Superflott, -og så tilfredsstillende å ha laget den selv... ;)

    SvarSlett
  2. Wow for ei råtøff jakke! Butikkjakka ble fryktelig kjedelig ved siden av den du har laga.
    Jeg er imponert! Og ikke minst over at du har laget den uten mønster. Stå på og fortsett kreasjonene dine, jeg gleder meg til å se mer! :)

    SvarSlett
  3. Synes nå egentlig at din heimelaga variant var mykje finare enn "modellen" i akryl. Og tenk så mykje meir varme ein heimelaga jakke gir, i dobbel forstand!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for så koselige kommentarer!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)