lørdag 12. januar 2013

Fuskedusklue og drømmehals




Dette er ein hals eg umiddelbart blei veldig glad. Virkelig herlig å gå med! Garnet er en tråd silk mohair og en tråd drops alpakka.
Er faktisk eit restegarnprosjekt. Veldig fornøgd med å ha nok garn!
Oppskrifta på halsen er fra Marte Helgetun. Og du finn den her

Har blitt veldig glad i hennes oppskrifter for tida. Er snart ferdig med bestefartrøye. Gleder meg til å vise den fram her!


Lua er eit resultat av at eg mista mi flettelue..Og ettersom eg var blitt ein smule lei av fletter etter fjorårets lueproduksjon blei det ei ribbestrikka fuskedusk lue istedenfor:)


Ønsker alle ei fortreffelig helg!





2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder og søt jente! Jeg er også veldig glad i oppskriftene til Marte Helgetun.

    SvarSlett
  2. Fin lue:) holder på med en i samme duren.. Hvor har du fått tak i dusken?

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)