søndag 1. juli 2012

Loppelykke!


I går var eg på loppemarked på Tjøme. Eg var ute i god tid, og det var det mange andre som var og. Har aldri sett på makan til trengsel på eit loppemarked! Jammen glad eg ikkje hadde med meg unger. Det hadde faktisk vore heilt umulig. Eg fikk samme følelsen inne i lokalet som eg får på store konserter. Man står som sild i tønne. Forskjellen her var at folk ikkje stod stille, og alle gikk i forskjellige retninger... Puh..

Men eg var jammen glad at eg dro. Då eg kom inn i lokalet, stod denne fantastiske Cathrine Holm kjelen og lyste opp heile lokalet. Fikk nesten hjertebank då eg såg den. Det var 3 meter bort til kjelen, og det var så lange meter! Køa stod stille... Eg syns det var eit under at den faktisk ikkje var tatt då eg kom bort. Lykke!


40 kroner kosta kjelen. Eg er ein lite dreven loppemarked- gjenger, men eg kan ikkje skjønne anna enn at det var veldig billig, eller??

Ikkje nok med at eg fann Cathrine Holm, men ute i teltet låg denne fantastiske Jac Jacobsen lampa bortgjømt i ein krok. Eg som har ønska meg ein slik lampe lenge! Dobbeltlykke.

For denne lampa skulle dei ha 15 kroner. De var eg villig til å betale for å seie det slik:)

Fikk i tillegg til dette med meg litt soff som var heilt ok:)

Kan anbefale loppemarked på Tjøme altså! Dersom man takler folkemengder:)

 

 

3 kommentarer:

  1. Der var du jo virkelig helt vanvittig heldig! Folk selger jo Cathrineholm-kjeler for 800-1000 kr! Og råfin lampe du fikk tak i! Skjønner forresten godt at de tre meterne frem til kjela føltes lange;-)

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Virkelig et utrolig varp du har gjort her! Jeg bare elsker dem kjelen! Utrolig Kjekt med sånne dager:-) ha en fin dag:-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)