onsdag 18. juli 2012

Bringebærgenser nr. 2 ( og litt sommerbilder)

Blir visst ikkje så masse blogging på meg om dagen, er visst inne i feriemodus på denne fronten og:)

No om dagen er vi i Jølster og koser oss masse på hytta. Jølster er min barndomsbygd og eg merker at det er utrulig godt å komme tilbake til denne fantastiske plassen. Når det er fint vær her, er det i mine auge ingen plass på jord som kan måle seg med Jølster:)

Men det var bringebærgenseren eg egentlig skulle skrive om no... Eg strikka ein lik genser i vinter. Likte mønsteret godt, så eg ga meg ut på ein lik, men med eit anna garn. Denne gangen abuelita 3 tråds garn fra Pickles. Syns faktisk at dette garnet egna seg vel så bra som angoragarnet som man egentlig skal bruke.

( hihi, det føles ikkje akkurat heilt naturlig å skulle ta slike bilder nei.. Menmen:))

Oppskrifta er fra www.pickles.no

Også litt sommerbilder, må berre legge det ut:)

 





På vei til Stryn blei vi hefta av eingjeng veldig søte og bedagelige geiter. Dei hadde det ikkje travelt:)

 

To søte jenter i blåbærlyngen

Tok meg ein kveldstur på Bjørsetfjellet. Kjempefint!

Håper alle har ein fortreffelig sommar!

 

2 kommentarer:

  1. Det var en kjempefin variant av bringebærgenseren, har akkurat lagt opp til en slik selv og det var skikkelig motiverende å se et fint, ferdig produkt :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)