torsdag 3. mai 2012

Hobbymoro i posten


Dei siste dagene har eg både fått garn ( til uglegenseren ) og spraymaling i posten! Kjempestas for ho mor!
Garnet har eg ikkje begynt å kose meg med enda, for det må nøstes opp. Kjedelig......







 Men spraymalinga var det berre å sette i gang med med ein gang.
Det var gjennom Signepling  at eg blei tipsa om at denne spraymalinga kunne kjøpes her. ( kunstnerens eget materialutsalg).
Kjempegøy med spray! Det var denne karen som først skulle ut i ilden. Egentlig mest som ein test, men eg syns no egentlig han blei litt stilig...:)
Men neste gang skal eg spraye ute... lukter sterkt, og så er det meget lett å bomme.



                                     Før                                                                 Etter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)