mandag 28. mai 2012

Hårbånd DIY

Dette prosjektet tar kun 10 min å sy og er superenkelt!

Det einaste du treng er:
 eit lite stykke stoff
symaskin
og litt strikk.

Dessuten er det ein flott måte å bruke opp restestoff på:)

Dette hårbåndet blei sydd til min datter, men no har eg tjuvlånt det. Og ettersom Signe sover må eg være modell. ( Ser no at eg med fordel kunne sminka meg før denne seansen, men pytt...) Og det er som dokke sikkert ser ikkje særlig lett å ta bilde av meg sjølv.. Satser på bedre bildelykke i neste innlegg:)


Slik gjer du:
Klipp ut et kvadrat på  10 ganger 30 cm. pluss sømmonn.
Sy en sikksakksøm rundt.
Legg stoffet rette mot rette og sy sammen på langsida.
Vreng stoff stoffet og stryk det.
Sy en stikning rundt heile hårbåndet, når du kjem til kortsida bretter du stoffet inn og syr fast strikken inni.
Finn ønska lengde på strikken og sy den andre enden fast på den andre kortsida.( min strikk var ca 12 cm.)
Og så var hårbåndet ferdig. Lett som berre det!

Eg trur at neste gang eg skal sy hårbånd at eg buer av kantene litt slik at det ikkje blir så masse stoff bak ørene. Trur nok det ser finere ut og:)

Håper alle har hatt ei strålande pinse.
Vi er tilbake i Tromsø, og eg må seie at det var litt av ein overgang å dra fra 25 grader og sol til 5 garder og snø og vind....Her har snøen no lagt seg på bakken..
Hmm.. no lengter tilogmed eg etter våren. Håper den kjem snart!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)