søndag 8. januar 2012

Ryddedag i sykroken


 I dag, endelig, blei det litt orden i den lille sykroken min.
Det vanlige er at alt ligger strødd her oppe, og at det er umulig å sjå bordplata på sybenken min. Sybenken min er en gammal kjøkkenbenk som stod på hybelkjøkkenet då vi flytta inn i dette huset. Har lenge tenkt at eg skal shine den litt opp, men det har aldri blitt noke av. Men den funker veldig fint som sybenk:)
I dei gamle koffertene har eg litt av stoffet mitt. Litt upraktisk, men eg syns dei er fine.  En av koffertene har eg funne på gata i Nice og dei to andre på fretex.
No blir det spennande å sjå kor lenge sykroken min holder seg ryddig. Tipper kanskje par tre timer...:)



2 kommentarer:

  1. Så flott syrom du har:-) Gamle kofferter er så stilige, og plakaten(?) du har over kjøkkenbenksybordet(puh!) var veldig fin!

    Takk for fine ord i innlegget mitt om min bestefar:-)

    God søndagskveld til deg!

    SvarSlett
  2. Takk for det:)
    Plakaten kjøpte eg på Norsk Folkemuseum på Bygdøy. Liker den veldig godt. Kosta nesten ingenting heller:)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)