mandag 16. januar 2012

Gamle stoler med nytt trekk


 Disse stolene har eg holdt på med lenge..

Ikkje fordi det tar så veldig lang tid å trekke om kvar stol. Men det var rett og slett litt kjedelig ( og bråkete)
å hamre inn alle møbelstiftene.
Men eg har no klart å få ferdig 5 stoler. Den siste har stått urørt i fleire måneder.. Hmm.. lurer på når eg skal ta mot til meg å gjere den ferdig?:)


Men sjølv om omtrekkinga var litt langdryg, syns eg resultatet blei veldig fint. Stor forskjell fra korleis stolene brukte å sjå ut.
Det eg gjorde var rett og slett å legge  stoffet oppå det gamle og hamre det fast med møbelstifter fra biltema. Enkelt og greit:)

Stoffet syns eg er fantastisk. Møbelstoff fra designers guild.
Men det koster og då... Av stoffet som blei til overs har eg sydd puter.

Ha en fortsatt flott kveld!:)




En ferdig og en uferdig stol.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)