fredag 2. januar 2015

Nytt år , klar for blogg igjen!

2015!!
Godt nyttår!
Et av årets nyttårsforsett er å gjenoppta bloggen. Det er jo ganske trivelig å  blogge litt innimellom og ikkje minst ein utrulig bra måte å få inspirasjon og å dokumentere det eg lager.
Så derfor tenkte eg å prøve igjen!
Først ein liten opsummering over litt av strikkinga i 2014 som blei til etter siste blogginnlegg.


 Min søster og eg strikka Pickles sin høstjakke!


 Marthejakka! Veldig deilig og mjuk jakke. Sliter litt med passformen til skappelmønsterene.. Den blei veeeldig lang på ermene..


Nok ein egostrikk. Pickles sin Kimono-oh. dette er min 2. kimono-oh. Digger dette mønsteret!


Regnbuedress fra Pickles. Sånn bortsett fra ein vanvittig trådfestingsfest, var dette eit ok prosjekt. Fornøgd med resultatet!


 3 åringen fikk velge design sjølv. Mønster og garn fra sandnes garn.




Ei lita lue der utsjånaden blei til undervegs. Gøy å berre strikke uten ein plan av og til!

Så planen for 2015 er klar. Blogge meir og ta meir bilder!
Håper eg klarer å holde det:)

1 kommentar:

  1. Både Kimono-oh og høstjakka fra Pickles har jeg også på strikkelisten min. Nydelige plagg :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)