tirsdag 8. april 2014

Knæsj cardigan til påske

Hurra for påska!


 Så er eg klar til påska! Påskegenseren er ferdig! Dette er Pickles sin knæsj cardigan. Likte mønsteret godt og er fornøgd med resultatet. Det eineste er at eg ikkje er superfornøgd med korleis jakka er i halsen..  Syns den er heilt fin lukka, men når eg har jakka åpen, kunne eg ønska meg at den var litt v-forma..




Her nord er det fantastisk påskevær om dagen. Håper virkelig det holder seg slik ei stund til:) Hadde vore fint å fått testa skia litt i påska:)



2 kommentarer:

  1. Lurer på å bruke dette mønsteret (med små endringer og annet garn). Hadde vært fint å høre hva du ikke er fornøyd med oppe i halsen der? For vid??
    Det øverste bildet var forresten utrolig herlig :-)

    SvarSlett
  2. Hei! oppdaterte innlegget med angående halsen på cardiganen:) Eg kan godt tenke meg å strikke denne igjen, men med nokre endringer, Bra grunnoppskrift!
    Fortsatt god påske!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)