torsdag 31. oktober 2013

Babyforberedelser


Eg har så vidt begynt med babyforberedelser. Og i den forbindelse blir min kjære symaskin flittig brukt. Eg hadde jo ikkje symaskin då vi venta våre to første jenter, så no må eg ta igjen alt eg ikkje sydde av babystæsj til  dei to første. Og det er så arti med ny syinspirasjon. Herlighet så masse babystæsj man kan sy!

Denne stellematta er vel kanskje det eg er mest fornøgd med. Stellematta bar preg av å ha blitt flittig brukt av to barn, så den var rett og slett heilt utslitt.
Tok derfor av det gamle stoffet og erstatta det med dette kule stoffet som eg fekk av mi svigerinne som har kjøpt det i Afrika.
Det er litt stas! Syns det blei ganske kult med ei slik Afrika-stellematte!

 

Eg har og prøvd meg på en Mei Tai.  Håper eg klarer å bli komfortabel med å bruke denne! Mønsteret til denne er henta fra boka " Made by me"



Og alle babyer må vel ha eit leiketeppe?:)

Ønsker alle ein fabelaktig torsdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)