mandag 23. september 2013

Romslig og deilig jakke


Og endelig er eg i gang med blogging etter ein lang og bloggelaus periode, men no trur eg at eg er i gang igjen!
Og tusen takk for kjempekoselige kommentarer på mitt forrige innlegg! Det er så hyggelig!
Denne jakka er strikka etter egen nesten frie fantasi. Må innrømme at eg var litt inspirert av skappeljakka då eg starta på denne jakka.
Garnet eg har brukt er Pickles tweed og drops kidsilk.  Flott kombo syns eg!


Det som er eit pluss med denne jakka er at den er veldig romslig. God plass til ein voksende mage:) I januar venter vi vår tredje jente og vi gleder oss masse! Stor stas!

( Bildene her er  forresten tatt av min to år gamle datter, syns jammen jo var ganske flink til å ta bilder!:))

Ønsker alle ein flott mandagskveld!

3 kommentarer:

  1. For en utrolig fin jakke! Gratulerer med graviditeten :)

    SvarSlett
  2. Så koselig med kommende familieforøkelse! Liker blåfargen du har valgt på jakken! Og den ser skikkelig hod ut! Blir nok kjekk å ha fremover høsten og vinteren :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med både baby i magen og fiiin jakke! Holder på med en jakke selv for tiden også, prøver meg på striper denne gangen og håper det blir bra...
    God helg!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)