lørdag 22. juni 2013

Bomullskjole





 Endelig blei denne kjolen ferdig! Det tok si tid..:) Men ettersom resultatet blei bra, er det ikkje så farlig.
Og sjølv om den er strikka i rein bomull, er den faktisk veldig mjuk og deilig. Og veldig bra å ha på i følge Signe.



 Oppskrifta er henta fra Allers sin strikkebok som heiter "Slipp pinnene løs og strikk"
Eit pluss med denne kjolen er at garnet er fra søstrene grene og veldig billig. Trur alt garnet til denne kjolen kosta ca 75 kroner. Veldig fornøgd med den prisen:)
Håper berre det også er kvalitet på det garnet..:)



Ellers så prver eg å manne meg opp til kveldens store utfordring.  Skal springe mila på midnight sun marathon..
Tenk at eg gjer dette heilt frivillig. Utrulig. Pøsregner gjer det og. Jaja, no skal eg berre springe litt, og så skal eg nyte sommerferien til det fulle!
Å, så deilig med ferie!!

4 kommentarer:

  1. Kjempefin! Likte detaljene med kanten nede, knappene og snora. Ga liksom kjolen det lille ekstra, likte også stripene. Hele kjolen var egentlig bare veldig flott, hehe. Thumbs up!

    SvarSlett
  2. Kjempefin kjole! -og hvordan gikk det med løpet???

    SvarSlett
  3. Kjempefin kjole :-) imponerande å springe maraton, lykke til.

    SvarSlett
  4. Så utrolig flott og søt kjole! Jeg har bare strikket tuer av bomullsgarnet fra SG. Fasongen syns jeg holder seg. Har ei tue i skarp lilla/rosa som bleknet litt i fargen på 60 gr. vask.
    Vel blåst mil i MSM! Den sprang jeg også på lørdag, for første gang i mitt liv. God mesteingsfølelse. Og tenk at det sluttet å regne akkurat når løpet startet! Magisk! :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)