mandag 29. april 2013

Enda ein bringebærgenser!



Eg er veldig glad i bringebærenseren. Har strikka to før. Ein i pickles angora og ein i abuelita 3 tråds garn. Abuelitaen var veldig fin ei lita stund, men eg syns ikkje garnet holder seg så godt. Og angoraen både loer og mister formen litt.
Men denne har eg trua på. Bringebærgenser strikka i pickles babymerino. Mitt yndligsgarn! ( veldig trist at det er ute av produksjon..) Eg har trua på at denne skal holde seg både i form og kvalitet!

 Denne genseren beli eg faktisk veldig fornøgd med! Er heilt forelska i denne fargen:)Merka at det var litt kjedelig at den ikkje er strikka til meg sjølv( sikkert derfor eg har eit litt misfornøgd utrykk på bildet!:))

 Men så er det jo utrulig gøy å gi bort noke man er veldig fornøgd med og då!
  Mønsteret til denne genseren er fra dei fantastiske Pickles -jentene. Og du finn det her


Ønsker alle ei fabelaktig veke!

1 kommentar:

  1. Så fin genseren ble! Superflott farge! Liker mønsteret godt, og forstår godt at du har strikket den flere ganger :) mottakeren av genseren kommer nok til å bli kjempefornøyd!

    Ha en fin kveld :)

    Hilsen Ingrid

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)