søndag 10. februar 2013

Ullkule-teppe


Eg synes hay-teppene er veldig fine, og etter å ha sett fleire bloggere lage sine eigne tepper, fekk eg og lyst til å prøve.
Men det tar tid.. Men eg fortsatt trua:)
Jentene syns det er veldig moro å tove  små kuler. Det er eg veldig takknemlig for!



Har og funne ut at eg kan bruke bitte små garnrester, lage en liten ball av dei og tove i maskina. Ein super ting å bruke restegarn på!


Og forresten; hurra for alle supre mødre der ute!
Eg skal feire meg sjølv med å ete masse god sjokolade:)
Mannen er borte, så eg må passe på å varte meg sjølv opp med alt eg har lyst på!

God søndag!



2 kommentarer:

  1. Å, de var stilige! Det var en kjekk måte å få brukt restegarnet på. Det skal jeg merke meg. Håper du har hatt en bra morsdag selv om mannen er borte. Kos deg resten av kvelden:-)

    SvarSlett
  2. Imponerende tålmodighet! Jeg tilstår å ha kjøpt ullkuler hos Søstrene Grene, men ikke nok til teppe... og så ble de liggende. Har sett dem som kule gryteunderlag, enten som bare en lenke, eller som liten brikke, kanskje jeg klare gjennomføre et lite prosjekt?

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)