fredag 5. oktober 2012

Skappel-genser nr.3 ( foto Signe 3 år...:))


 Då var  Skappel-genser nummer 3 ferdig:)  Denne skulle opprinnelig bli ein gave, men etter å ha prøvd gensaren, klarte eg rett og slett ikkje å ta den av.. Veldig deilig!

Garnet eg har brukt til denne er Pickles baby merino og Pickles silk mohair. Kombinasjonen anbefales!

Til denne Skappel-gensaren har eg brukt pinne nr. 5.5 og litt fleire masker enn i orginaloppskrifta.
Orginaloppskrifta fann eg på Maria Skappel sin blogg. Klikk her for å komme direktre til oppskrifta.


Det var litt mangel på fotograf her i huset i kveld, så Signe var så snill og hoppa inn som fotografvikar for anledninga:)

Ønsker alle ei flott helg!


 




1 kommentar:

  1. Så utrulig fin!! Åh, ønsker meg en til Skappel-genser merker eg. Bra det ikkje er lenge til jul;) neida. (joda)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)