søndag 30. september 2012

Enkel Bestefartrøye




Eg skjønner ikkje heilt kva som skjedde i denne strikkeprosessen her.. Men dette skal faktisk være str 1 år. Genseren var tenkt til min nevø som blir 1 år i februar. Men ettersom han bruker omtrent samme størrelse som Eira måtte eg berre innsjå at denne genseren kom til å bli for liten..



 Men det var jo flaks at jentenes yndlingsdukke Mikki også trengte ny genser:) Veldig stas å ha med dukka ut i hagen:)


Oppskrifta fra på denne genseren er fra Pickles. Veldig grei oppskrift. Enkel og kjapp. Har meir garn så eg skal prøve meg på ein genser til i litt større størrelse...:)
Klikk her for å komme til oppskrifta.
Signe har forresten også fått seg ein Arti skrue hettelue:) Liker denne lua så godt altså!


Håper alle har ein flott søndag:)

2 kommentarer:

  1. Skikkelig fin genser til dukka då!:)

    SvarSlett
  2. Koselige bilder!! Kjempefine genser!!
    Fin onsdag til deg:-))))
    Klem Siri

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)