søndag 17. juni 2012

Sommerbukse



 

 Sommeresyinga er virkelig i gang!Det er så kjekt!
Har mange prosjekt eg allerede har satt i gang og enda fleire eg har lyst å begynne på...  Syns det er supert å ha mange prosjekt på gang, men no blir eg samtidig ein smule stressa. Om ei veke reiser vi sørover for sommaren og då burde sommergarderoben være ferdig...:)



Men noke har eg klart å bli ferdig med. Denne sommerbuksa sydde eg i går kveld. Signe fikk også denne gangen sjølv velge stoff:)

Mønsteret er henta fra boka" Sy til barn"
Til strikk i livet og på beina har eg brukt elastisk undertråd. For ein oppfinnelse. Superfornøgd!
takk til barbros lille atelier som tipsa om bruk av elastisk undertråd!

Ha ein fortsatt fortreffelig søndag!



2 kommentarer:

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)